Saturday, August 20, 2011

Count On Me

Cepat kan masa berlalu? Rasa2 nya baru sahaja kita bermula berpuasa, tau2 hari ni dh masuk hari ke 20 kita berpuasa.

Apa yang ingin saya kongsikan bukan lah sesuatu yang besar atau menarik sangat. Masih ingat lagi yang saya pernah begitu admiring my boy friend and lastly I got to know that he has a girlfriend? But Alhamdulillah, saya dapat terima ini dengan baik dan saya turut bergembira di atas 'kemajuan' kawan saya itu.

Kebelakangan ni kan, suka sangat dengar lagu Count On Me by Bruno Mars. 1st time saya dengar lirik macam balam2 gitu.. Tapi bila saya dengr lirik tu betul2 saya dapati lagu tu mmg ditujukan kepada kawan-kawan. Walaupun dia tidak lagi sebahagian daripada sumber inspirasi serta kekuatan saya, namun dia tetap kawan saya.

Bagi saya lagu tu lirik dia sweetttt.. sangat tau!

Tak percaya?Errrmm.. elok dengar sendiri lah ye..

No comments:

Post a Comment