Tuesday, August 21, 2012

Selamat Hari Raya:)

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin..
Kepada pembaca blog saya, saya ingin mengucapkan selamat hari raya. Maaf di atas kesilapan saya , samada dari tutur kata atau penulisan yang mungkin tidak begitu disenangi oleh pembaca sekalian. Semoga syawal ini membawa keberkatan dan rezeki kepada pembaca-pembaca sekalian..
Pasal diet tu, adalah jugak besar dugaan especially at the first raya. Jalan dari rumah ke rumah memang macam-macam makanan yang saya jumpa, tapi ada juga yang terkandas.. heheh..
Ok, so diet pun kena jalan dan jadi lebih serius, sebab target saya akhir bulan september ini ialah 80kg! Hari tu masa berat dah capai bawah 90kg saya reward myself a SONY camera..
Yang untuk bulan 9 ni pun dah ada berlegar-legar dalam kepala ni dah..
Ni gambar masa nak try camera.. hehehe


Gambar saje2..

Selamat hari raya, maaf zahir dan batin.. 

No comments:

Post a Comment