Wednesday, April 3, 2013

Newly Opened Online Business:)

Assalamualaikum semua..

Ini ada berita baik, saya baru nak berjinak-jinak dengan online business.. Mudah-mudahan mendapat sambutan daripada pembaca sekalian dan dapat menjadi peniaga yang  bertimbangrasa.
Butik online ni baru je lagi. Belum launch pun lagi. Insyaallah, dalam tengah bulan April ni ye.. Saya sangat suka meniaga ni. and ini baru permulaan, baru nak bertatih.. Perniagaan saya ini banyak kepada barang-barang keperluan wanita macam telekung, tudung dan kerongsang.. Dan yang paling saya target untuk bawa barang-barang yang cantik-cantk sesuai untuk muslimah jika berkesempatan saya ke luar negara dengan harga yang unbeatable.
Dan untuk pembukaan ini, saya akan buat very special promotion, bukan hanya DISCOUNT, tetapi juga FREE GIFT!
Sudi-sudi lah menjengah ke blog saya ye.. Doakan saya berjaya ye kawan-kawan..

Promosi Pembukaan!
14 April 2013 hingga 17 April 2013
Nantikan discount istimewa serta free gift daripada Blessful Rias Boutique! 
http://blessfulriasboutique.blogspot.com



No comments:

Post a Comment