Tuesday, December 4, 2012

Books Launch - Datin Syuryani Datuk Shuaib

Event was held at 2nd Dec. 2012, Premier Hotel KL

Tajuk buku ini 'Be Healthy and Stay Fit' and satu lagi 'The Story of Four Seasons'. Yang satu buku tentang kesihatan, untuk sentiasa kekal muda bertenaga. Yang satu lagi tu tentang pengalaman datin ketika berada di luar negara mengikut YB Menteri bertugas.

Event yang dianjurkan tersangatlah meriah.. tak rugi saya pergi. Selain saya dapat tahu mengenai keluaran buku terbaru, saya juga dapat merasai pengalaman tentang majlis pelancaran buku (pengalaman pertama sebenarnya..)

Saya sarankan, kalau berkenan untuk tahu lebih lanjut tentang cara menjaga kesihatan terutama di dalam mengekalkan kecantikan luaran dan dalaman, dapatkan lah buku tersebut.

Pengalaman yang datin ketengahkan di dalam buku yang satu lagi tu memang best.. sebabnya pengalaman kita berjalan ke negara orang dengan pengalaman datin mengikut suami bertugas amat berbeza. Apatah lagi ia turut disoroti dengan cerita-cerita bagi setiap negara yang di lawati.

Masa pelancaran buku ni, yang paling best ialah slide show nyer.. Yelah, gambar-gambar yang tayang adalah gambar-gambar tentang perkenalan datin dengan YB Menteri.. sume orang gembira nampaknya dapat melihat perkenalan mereka yang bermula di kota London.

Ok, layang gambar ni ye.. Nak cerita panjang-panjang pun boring jugak kan.. tgk gambar saja lah:)

Kitorang sampai awal k, dalam pukul 11.30am cam tu.. tgk dewan kosong je.. tapi Masyaallah.. cantik nyer hiasan dewan ni..

Hadiah untuk setiap tetamu yang hadir

Dewan kat aras 6, hotel Premier KL. Hotel ini satu bangunan dengan Menara MARA.

Time datin berucap


Time YB berucap

Majlis pelancaran buku

Time makan. Macam-macam ada, makanan yang dihidang sangat sedap

Persembahan oleh Jimmy Palikat


Comel gak budak-budak ni menari

Closing performance- Nasir Wahab

 Totally, event ni memang superb! Pengalaman pertama gi majlis pelancaran buku, sangat teruja. Insyallah nanti kalau ada jemputan lain untuk majlis pelancaran buku cam ni, saya kongsikan lagi ye..



No comments:

Post a Comment