Tuesday, August 31, 2010

Menu berbuka puasa

Hidangan berbuka puasa:
29 Ogos : Mihun Tomyam
30 Ogos : Laksam
31 Ogos : Lontong

Hari ini sahur dengan yogurt, 105Kal + minum air kosong banyak2!
InsyaAllah, esok saya akan maklum apa yang saya makan untuk berbuka hari ini.

Today's Body Measurement:
42- 36-48
GEMOKKKK!!!

ok, sekarang tiba masa untuk saya update apa yang saya makan berbuka tadi.
saya ambil:
1. setengah piring kuey tiaw
2. putu mayam 1 keping - bukan 1 helai tau..
3. laksa 6 helai.
4. koci , half kuih akok and half tepung bungkus.
5. air panas oligo!
byk kan saya mkn, esok kna kurang kan lagi ni. td ada tanya member ttg membership TLS fitness, dia kata ok kat sana, best sgt2! tu yang semangat nk gi ni..
anyway, nk cerita sket nie. yesterday i was opening my vacation's photo album.. oh my god. mmg x dpt nk tahan, i kurus dulu you! nnt if ada masa saya upload kan di sini.
tpi dlu tu kan, kurus2 pun sakit , sakit sgt.. saya dapat penyakit kesukaran yang teramat2 sgt dlm penghadaman.. setahun saya menderita.

insyaAllah kali ini xmo lah penyakit tu kembali lagi.. saya berazam untuk kuruskan badan secara sihat:)

No comments:

Post a Comment