Saturday, November 5, 2011

Perlu ke Call Hari2..?

Semacam menarik pulak untuk saya bincangkan disini..

Sejujurnya saya maklum tentang total visit yang tak seberapa ke blog saya ini so terima kasih jua kepada sesiapa yang membaca coretan yang tak seberapa dari saya ni.

Saya pun nak juga bertanya, anda semua mesti ada orang yang anda sayang kan.. Tak kira lah bf ke, gf ke.. mak ayah yang dok jauh nun di kampung ke.. atau adik beradik yang dok jauhhhh.. sangat kat negeri atau negara lain..

Yang tang negara lain tu lain citenya plak..

Kita cite dlu yang tang dok senegara ni dlu ye..

Maksud call bagi saya kat sini melalui telefon lah. Walau kebanyakkan nya dh gune Skype, YM or other social network, tapi perlu ke call atau kita dapat call tu setiap hari..?

Bagi saya call setiap hari tu penting juga, yelah rindu kan. Nak gak dengar suara orang tu paling tak pn sehari sekali. Kalau pun zaman dan maju skrng ni, tpi saya dok masih syok lagi nak guna telefon.. Setuju x if saya kata if guna telefon ni aura dia best lagi drp guna apa2 teknologi lain ni..?

Jadi.. apa kata survey..?

p/s : Mr. Kiro call hari2.. sebab nya bila saya call dia mesti dok tengah sibuk kerja. Last2 tengah malam waktu saya dah zzzzz.. banyak plak call masuk. Time tu, mata dah mengantuk, tak larat nak jawab dah... Lebih baik tak jawab kan daripada dok merapu entah apa2 kan..

No comments:

Post a Comment